mamamya

Monday 21 February 2011

Netball

Balik semenanjung just bcoz of netball..hehehehe First day training, kejutan budaya aku.. start training 0730, sesampai coach cakap..ok pagi nie kita base run! urghhhhh??? walaupun its just 5.6km..its still base run! huh! mcm cadet rasa... last aku jogging, 3 minggu sebelum balik semenanjung.. walaupun hari2 at least 6km to 10km, but when come to base run..mentalllll oooooo... hahahahaha...tapi Alhamdulillah berjaya 35min 5.6km. 2nd phase start pkl 1100-1230 and 3rd phase 1430-1700.. huh tak ke mcm cadet..tiap2 hari doeh! Last week penuh dgn friendly match, tour kuantan. Aku kejenyer makan, makan, makan... best tul! nasi dagang,nasi kerabu,kepok lekor macam2. Diaorg ckp terengganu lagi best.. urghhh xpenah sampai aku..malu nak ngaku yg aku blm abis tour malaysia lagi..hehehehe...next week johor. tapi aku rasa mcm nak repeat kuantan skali lagi..nak mkn kepok,sata n ikan goreng tepung, terbaeks wok! Jom kuantan...sapa nak ikuttt hehehehehe
Kita org sempat masuk open putrajaya. But semenjak dah mencecah umur 30an nie kan.. aku xblh nak tgk la org main jejahat nie. Tak professional langsung. Siap angkat penumbuk dlm gelanggang.. masalahnya dia sensorang yg syok sendiri.. partner dia xde la main jahat pun.. kalau dok luar tu blh nampak la sapa yg jahat..xpaham aku. allooo pompuan..kalau rasa terer sgt angkat penumbuk, kalau rasa samseng sangat, masuk taekwondo open ke, silat open ke, karate open ke.. xpun pi cari pasal dgn geng kongsi gelap memana kannnn..kata hebat..urghhh..mulut penyokong diaorg mmg mcm longkang la kan.. siap ade abg2 yg xcukup sifat n tulang tolong sokong... mulut..makk aiii mengalahkan mulut pompuan ahli sihir.. yg bestnyer..main jejahat tapi kalah jugak! haishhhh! xpaham!Tapi respect coach kitaorg.. bila ada org jerit..Hah! siap la team korang..kena mental toture nanti! Skali coach bersuara dgn sopan.. eh xpe..xpe jgn risau..anak buah saya askar..mental diaorg fit.. hahahahaha org mental xfit jer yg suke main jejahat, terjerit2 mcm org kena histeria.. bluwekkk..keh keh keh...

No comments: