mamamya

Sunday 9 November 2008

Cubaan mu membawa padah

It's been a long time since my last post.. hmm sebenarnya malas nak menaip.. Rasanya dah sebulan tak pakai baju keje.. hehehe.. Sukan time..:). Inter service kali nie memang havock sikit.. mana taknya.. ada team yg last year jadi Johan telah dengan tidak segan silunya bermain kasar..Yarabbi.. bukan sikit2..KIasar tak hengat punyer.. Sekali kau lepuk belakang aku.. sekali aku lepuk balik, ingatkan time aku pegang bolaje kena lepuk.. time berlari nak kejar bola pun kena.. ini dah mcm shoalin soccer nie..takpe lagi..aku sekadar membalas gitu-gitu je la.. (hehehe). Tapi bila ada la pulak bangkai bernyawa yg sekadar dok memanaskan bangku simpanan tiba2 mengambil kesempatan dikala aku leka untuk membuat hantaran kedalam..(Cilaka pun bangkai!) Adakah patut dia cuba menendang kakiku yang slim ini dgn tujuan supaya aku tersungkur.. Waduh-waduh.. lu apahal? dengan tidak segan silunya aku pun aper lagi menyirap, bersirap, beroren, dan ber ber lagi darah hangin satu badan aku terus aku pusing kejor yop, kejor dan apa lagi menghayun penumbuk sebijik kat muka itu bangkai! Wah.. nasib baik ada org pegang.. kalau tidak mau kaki aku pun naik kat muka dia.. (Lu silap org la Minah...silap haribulan dan bermacam-mcm lagi kesilapan). Hah kan dah kena buku dgn ruas.. Nasib baik pengadil agak ngok skit..dgn muka agak cuak pengadil tu blh ckp kat aku.. saya nampak dia tendang awak.. (Cilako). So aku dgn selambanya berkata takpe saya dah bagi hukuman kat dia.. hahaha. Aper? dia ingat dia nak belasah sapa? Lu tak kenal sapa..Lu main teka jer nak terajang-terajang.. Lu tak tau yang lu tendang tu bersangkut-sangkut belt kat dalam almari dia, bersusun-susun torpedo kat dalam keta dia.. silap-silap bini mafia ker, kongsi gelap ker..hape ker.. Main teka jer... Lepas tu dengan muka tak besalahnyer aku meneruskan permainan..hahaha.. nasib baik menang.. kalau tak menang gaduh je la.. nasib la team satu lagi tu.. bola kalah, gaduh pun kalah.. Mula-mula cuak jgk mana la tau.. ada la plak minah2 yg sakit hati cucuk pengadil tak bagi aku main esok.. tunggu jgk.. semuanya diam jer.. siap polis jaga lagi takut kitaorg sambung gaduh.. hehehe Aku pun tak sangka dah tua-tua nie masih mampu aku hayun penumbuk lagi.. nak tau rasanya? Ntah la..tanya la sapa yang pernah kena.. hehehe..
ok la Chiaw...

No comments: