mamamya

Monday 11 February 2008

My Daughter and I


I dont like makeup, not much to do with my hair.. Just wearing a necklace and my wedding bands daily... make it short..I am not a girly-girl... I own a couple other ring that too small for me..( i pernah kurus awwww..)..but that's it... For me... as long as i comfortable with what i'm wearing... i'm happy...
Seingat aku... masa zaman kanak2 dolu-dolu.... aku suka pakai baju serupa ngan abang aku... love to play football with my cousin..(aku xde cousin pompuan yang sebaya).. what to do... so...rupa pun mcm boy ler... ntah..aku selesa dgn diri aku... sampai remaja pun mcm tu jgk... mcm2 aku pernah buat.. merempit..bergaduh..ponteng sekolah..dll (hehehe remaja riang ria..)... nasib baik ler kategori nakal jer.. muehmuehmueh... Alhamdulliallah... aku masih waras berfikir untuk membentuk masa depan aku... sampailah aku masuk cadet.. dan masih setia sampai sekarang dgn kerjaya aku..(ceh..sbb dah contract kan.. thehehehe..).. Tapi bila nengok anak sulong aku 2 thn 6 bln yg ramai sepupu lelakinya... nasib baik la dok jauh... tapi sekali-sekala jumpa..aduh... nampak lasaknya.. dgn perangai yang suka pakai baju sepupu-sepupu lelakinya..dan fully energetic...remind me of me, myself and i dolu-dolu...Memang saling tak tumpah mcm mummynyer... tapi tak pe... akan ku didik menjadi seperti yg sepatutnya... (Menjadi anak yg solehah dan berguna kpd dirinya, keluarga, agama dan bangsa..InsyaAllah..)

No comments: