mamamya

Sunday 7 March 2010

whatever....bluwekkk

Hahaahahaaha i feel good... exam dah habis... mya dah baik demam... torture nyer la hai this week... macam-macam... tapi kalau fikir2 balik.. rasanya best lagi kat Lumut.. biarla xde mende pun.. at least ada kengkawan dan dekat dengan family.. so..rasanya hidup lebih bermakna.. hahahaha (poyoness attacked) sekarangnya gua dah macam artis you... hahahaahahahah (perasan) jadi sumber inspirasi mereka-mereka yang suka membuat cerita.. rasanya kalau dema nie buat buku lagi baguih... hahahahaha boleh aku dapat royalti.. mueh mueh mueh... yang peliknya, ada jer masanya nak cari cerita2 orang lain.. hahahahaha.. the best part.. as my hubby told me.. Lantak la yang.. mulut diaorg.. betul jgk.. so.. aku pun..lantak la.. aku nak pakai seluar pendek ke.. aku nak pakai singlet ke.. haper ke.. aku nyer suka la yea.. hahahahaha nak tergelak pun ader.. bila pikir2 balik... dulu pun aku tak kisah..naper sekarang aku kisah plak..hehehehehehe biar ah.. bukan aku nak pakai cam gini pun sampai umur 50 tahun.(huhuhuhu Amin..) ade aku kisah?
Simpati aku pada mereka2 itu... mungkin faktor takde kawan kot sebab tu dia mencari isu2 yg menarik untuk dijadikan topik tarik perhatian...atau mereka sebenarnya tidak ade keje..jadi diaorg nie ,mengambil langkah-langkah bijak dalam menguruskan tahap motivasi mereka sendiri dengan mengamalkan apa yang dikatakan Job enrichment.. hahahaha menambah tugas2 yang sedia ada sebagai surirumah dengan tugas2 sebagai reporter..mueh mueh mueh...
Sebagai peringatan kepada diri sendiri.. tak yah nak cakap pasal org kalau tak nak org cakap pasal kita..(hubby i cakap yea..),
kalau agak-agak cam takde kawan tu..cuba pegilah tgk cermin naper yerk.. aku pun takde kawan sangat kat sini... (sebab tu selalu tgk cermin..tak de la lawanyer yang nak suh berjuta2 org kawan ngan aku..hahahahaah)
Terima kasih pada mereka2 yg bercerita, sebab sekurang-kurangnyer aku sedar diri sikit..heheheh(skit jer...) tengokla..kot2 aku jogging pasnie pakai selaur pendek lagi hahahahah..(rupernyer sedar selama nie aku tak cukup seksi...KIWAKKKKKKK Bluwekkkkk hahahahaha jangan marah yea kengkawan...hahahaha)
Yang penting kesedaran tu tetap ada.. aku pun tak mau la bila dah umur 40-50 tahun dok pakai yang bukan2 lagi..., dok melepak kat pub2 ke... pusat hiburan ke tak sedar diri..haishhhh huduh rasanya... Mudah-mudahan aku dipanjangkan umur dan diberi peluang untuk berubah...dan menghabiskan masa-masa tua aku dengan amal ibadat..(ohhh menangis mak aku dengar nieh...huhuhuhu)InsyaAllah...yang penting... hehehehehe Mya Sophea kena jadi Ustazah okay... (jangan marah...) Amin......

okay la wei...lagi banyak tulis lagi banyak bohong...lagi banyak dosa...dosa sendiri pun tak tertanggung...

Didiklah anak-anakmu itu berlainan dengan keadaan kamu sekarang kerana mereka telah dijadikan Tuhan untuk zaman yang bukan zaman engkau - Saidina Umar Al-Khattab

Adios amigos
chiawww...

No comments: